En helg har passerat...

Japp, så har ännu en helg passerat och jag har hunnit med jättemycket. Tyvärr inte så mycket pärlande som jag kanske skulle ha velat. Igår besökte jag och min pojkvän ett par vänner och deras 3-månaders baby. Übersöt!!!
Idag har jag putsat fönster i köket och städat (grundligt) i sovrummet. Snart är det dags för sängen. Finns det något bättre än att gå och lägga sig nyduschad i en renbäddad säng??

Mitt pärlande då? Tja, jag har gjort lite på mitt svulstiga halsband och exprimenterat lite med fiskbenssömn. Jag gav bort ett armband till min vän igår, och hon verkade bli jätteglad. Frågade mycket om hur jag hade gjort. Nästa gång det blir pysselträff ska jag bjuda med henne.
Idag får ni inga bilder av mig.
Jo, och så var det ju det här med en blogg. Det är f-n inte lätt. Visst att skriva inlägg och lägga in bilder har jag lärt mig. Men allt runt omkring. Tillsammans med min pojkvän (han gjorde allt) så lyckades vi (han) ändra lite färger på designen och sånt... Ska man behöva lära sig html nu också? Eller heter det java? pava? eller bara programmering.. Japp, där har ni mina datorkunskaper.

Hej, hopp!!
Så var det slut på min första vecka som "bloggare"

HA HA Skrattar ihjäl mig!!! JAG, bloggare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0