Påsken över, dags för pärlor igen.

Hej!

i påsk har jag inte pärlat något. Jag har njutit av det fina vädret. Men nu är vardagen tillbaka och jag har satt igång mina projekt igen.
Jag försöker göra en studentmössa i pärlor. Jag har även gjort en flådig ring. Bilder kommer snart.
Denna vecka har jag bestämt mig för att för första gången försöka sälja något på Blocket eller Tradera.
S P Ä N N A N D E !!!
Det kan gå hur som helst. Nu ska jag bara försöka välja om jag ska sälja på B eller T.
Annat som har hänt i min pärlvärld är att jag har bett en vän att köpa den tyska pärltidningen Perlen Poesie till mig. Den ska visst vara jättebra. Inte för att min tyska är den bästa i världen, men man kan kanske allt inspireras...
Nu ska jag göra färdig min flådiga ring, sen kommer det bilder.

Pärla lugnt!
Pärlpullan

På den här sidan kan ni vinna tidning!!!
http://www.facebook.com/pages/Cloudberry-Design/103054146419163

Här är ett par örhängen jag gjorde och skulle ha tilll påsk.
Då upptäcker jag att mina guldfägade öronkrokar var slut...
Gjordes till påsk

Men jag är ganska nöjd med dem ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0