Oj, vad tiden går..

Hej!
Jag trodde att jag skrev ett inlägg förra veckan, men det verkar inte så. Tiden går fort när man har roligt...
Men bara för att jag inte varit aktiv här betyder det inte att jag legat på latsidan när det gäller smycken...
Jag har gjort en brosch med blommor som påminner om Liljekonvaljer. Min mamma älskade den blomman.


Man kan ha den på sig liggande...
..eller stående..  . ..eller nånting mitt emellan.
Klicka på bilden så blir den större.                           


Nu håller jag på med nån liknande fast med safirblåa blommor. Jag ska bara sy ihop delarna sen lägger jag upp bilder.
Vem vet... Jag kanske lägger upp två inlägg samma dag...

Ha det gött!

Pärlpullan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0