En sommaräng...

Hej!

Solen och värmen är tillbaka! Nu kommer pärlorna att gnistra i solen! Underbart!!! Nu har jag gjort färdigt mitt spretiga armband. Jag ser det som en hyllning till våren och sommaren. Det var himla kul att göra. Jag använde många olika sorters stygn och sen bara körde jag gasen i botten när jag gjorde dekorationerna.

Hyllning till våren.


Spretighet..

Det är mycket fint på. Jag ska ta en bild och lägga upp.

Mitt nästa projekt innehåller kungsblå pärlor i olika storlekar. Med en gnutta sparkle här och där.. Jag har jättehäftiga gummipärlor som jag ska testa att använda för första gången.
Är det någon som vet om det finns reflexpärlor?Jag vill ha reflexpärlor... Eller reflexfärg så att jag kan måla pärlor själv.
Nu är det färdigbloggat för idag. Lägger upp en bild på armbandet in action senare.

Smörj in er med solskyddsfaktor i solen!
Kram PärlPullan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0