Massproduktion pågår...

Hejsan!

Har inte riktigt haft tid att skriva. Jag har haft fullt upp. Det är en massproduktion som pågår här hemma.
Imorgon är jag redo att lägga ut mina första smycken till försäljning på tradera. Ska bara ta lite bra bilder på mina alster. Jag har bestämt mig för pris och vad jag ska skriva i annonsen, det är ju en bra början.
DET SKA BLI SÅ SPÄNNANDE!!!

Idag fick jag en tysk pärltidning, Perlen Poesie. Det var faktiskt inte alls svårt att förstå. Då hade jag nån nytta av mina sex år som tyskaelev. Tack snälla EM för tidningen!

Massproduktion...

 

Vad tycker ni om mina hemmagjorda upphängningsark? Man tager vad man haver...

 

Ha det gött kära vänner!

Pärlpullan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0