Nu har jag gjort det!!!

Nu är det upp till bevis.
Jag har lagt upp örhängen till försäljning på tradera. Jag tog lite olika sluttider för att det inte skulle bli förmycket för lilla mig och jag blandar ihop allt när auktionerna är slut. Jag la även till ett "köp nu"-pris ifall någon vill köpa direkt. Undra om någon vill ha mina små kreationer...?
Jag la även upp en variation av studentsmycket som jag visade här innan..
Håll tummarna för lilla mig nu!!!

Handsydda örhängen av bl.a japanska glaspärlor och filigranpärla

Handsydda örhängen av bl.a japanska glaspärlor och cateyepärlor

Handsydda örhängen med stor swarovskikristall i mitten

Ett kanonfint handsytt örhänge sytt av japanska glaspärlor

 

In och buda med er nu!

 


Kommentarer
Postat av: Thezz

Ta gärna en titt

2011-05-19 @ 08:57:05
URL: http://www.thezzblack.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej!

Nu är jag snart registrerad på Tradera... först då kan jag lägga bud.

:-)

Lycka till!

och du tänk på att det KAN ta lite tid i början innan det drar igång på riktigt försäljningen..

kram

2011-05-19 @ 09:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0