Rekord!!!

Igår slogs det rekord här på pärlpullebloggen!!! Och idag slog vi det igen!!!
Eftersom jag knappt har berättat för folk om min blogg så har det inte varit så många läsare här. Men jag har velat ha det så. De första veckorna kunde jag inte säga jag och har en blogg i samma mening utan att fnissa och bli generad. Så därför har det varit som mest 10 st inne och tittat på min sida, tills igår....
Då hade jag 43 unika besökare och idag ligger siffran på 69 (än så länge...)
Det känns lite konstigt då jag inte har visat vad jag gör för andra tidigare. Men på nåt sätt känns det förlösande. Jag skiter nästan i om nån inte vill köpa mina smycken. Det känns bara så härligt att nån ser dem. Sen får ni tycka de är fula eller vackra. I don't care.. Nu är de ute och det kommer mer vare sig ni vill det eller ej, så det så.
Detta har jag gjort idag.

En favorit i repris...

 

Men jag bara älskar denna modellen. Här är turkosa och silverlined crystalpärlor med swarovskikristaller. Det glänser jättefint när solen ligger på. Nu håller jag på med ett läckert armband med MIYUKI-pärlor och sötvattenspärlor. Misstänker att ni får se det här imorgon.

Jo, om ni ser något som ni tycker väldigt mycket om här och skulle vilja köpa det så är det bara att skriva en kommentar, så mailar jag dig om priset.

 

Ha det gött!

PärlPullan


Kommentarer
Postat av: Mia Sjöstedt

Åh så fint, det turkosa med silver.....nånting.

Sånt vill jag har!!! I love turkos och brunt och kornblått och vita/genomskinliga... osv osv :-)

Det skulle jag typ kunna beställa ett i vitt/genomskinnligt/glasaktigt typ till Maggi, det tror jag hon skulle gilla.

alltså två beställningar ett i turkost och ett i vitt/genomskinnligt/glas/silveraktigt typ... :-)

Lycka till med försäljningen..kram kram

2011-05-20 @ 10:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0