Rosa drömmar...

Idag är det riktigt skitväder här i Göteborg, men det passar perfekt för då kan jag sitta hemma och pärla. Jag tänkte baka kanelbullar också. Jag har blivit färdig med det rosa/gråa armbandet som jag började med häromdagen. Jag är väldigt nöjd med det. De stela fyrkantsstygnen mjukas upp av de orgegelbundna formerna på sötvattenspärlorna. De små miyukipärlorna är silverlined matta vilket gör att pärlorna skiner desto mer.   


Rosa drömmar...

Jag har funderat en del på det här med att ha en visningskväll till hösten. Bjuda hem lite folk, som bjuder med lite folk och så dricker vi vin och tittar på smycken. Då skulle jag kunna visa hur det går till och vilket arbete det ligger bakom varje smycke. Eller om man är hemma hos någon annan. Som ett Tupperwareparty.

Ha en bra dag!
Kram
Pärlpullan!

Har du sett att du kan dela på facebook? Det fixade jag alldeles själv igår!!! Dela och sprid till folk du känner!
Du hittar knappen längst ner i högra raden.

Fru Pärla har en tävling på gång!!
http://www.facebook.com/event.php?eid=218045044889607

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0