Snart dags för försäljning..

Tjenare!

Nu har jag gjort något med en av mina pärlade pärlor. Av en av de största gjorde jag en ring. Jag kallar den en galen ring. Men det finns marknad för galna smycken också. Jag hade älskat denna ring för en så där 10-15 år sen... Och den är faktiskt lite kul. Den kommer att vara skitsnygg på en solbrun hand, tror jag... Döm själva..

En galen ring.


Den stora pärlan är tyg/trådinklädd..

Igår gjorde jag lite örhängen mä.. Här är ett par enkla där jag bara trätt på pärlor och avslutat med en sötvattenspärla.

Jag hade dem på mig idag.

Nu har jag skaffat ett traderakonto, så snart blir det (förhoppningsvis) lite försäljning. Jag ska göra en serie smycken i samma stil. Jag har nästan kommit på hur jag vill ha det.  Jag har även skaffat en email-adress för mina smycken. Eller rättare sagt där jag ska behandla allt som har med mina smycken att göra.

Vädret är piss, vilket är perfekt för mig. Nu kan jag sitta inne hela dagen och jobba.

 

Ha en bra torsdag! Ikväll hejar vi på Eric Saade och håller tummarna att han kommer ut ur sin glasbur.

 

Kram

Pärlpullan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0