Pärlpullan ritar utanför linjerna!

Hej!
 
Så här en söndag kommer jag med en liten galen ring. Det är ett tag sen jag gjorde den, men har helt glömt att lägga upp den här på bloggen. Den är helt annorlunda mot det jag brukar göra. Jag gillar när det är ordning och reda och upprepningar i mönster. Men här kommer en ring som inte har något av det. Basen i ringen är en pärlemorknapp.
 
En härligt galen ring
 
För att göra det ännu galnare har jag använt blå koppartråd så att den syns och blir en del av smycket. Denna ring är i storlek 18 (japp, nu har jag fått användning av min ringpinne). Såna här ringar går ju aldrig att göra två likadana, men man kan önska vilka färger man vill ha. Är det här något som uppskattas av er? Vill ni att jag ska go crazy fler gånger eller ska jag fortsätta att rita innanför linjerna? Det ena utesluter ju inte det andra.
Nä, nu får vi fortsätta att söndagsmysa. Idag är det en härlig sportdag. Massor med friidrott från EM och så förstås finalen i fotbolls-EM.
 
Simma lugnt!
 
Kram
 
Pärllpullan!!
 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0