Så var det äntligen fredag!!!

Hej på er!

Japp, så var det fredag igen. Visst känns det som om det gick fort den här veckan? Om vi skulle göra som fransmännen och vara lediga på onsdagar. Idag börjar EM i fotboll och nu tror ni säkert att det kommer något blå/gult, men nej. Detta armband har inte ens sommarglada färger. Det går i svart och grått, MEN några av pärlorna är iriserande så de skimmrar i rengbågens alla färger..


Den lilla svarta?

Det är lite halvstelt i konstruktionen så det sitter där det ska. Låset är ett magnetlås i svart metall. Jag kan inte lova om det är nickelfritt eller ej då jag inte lyckats att få några uppgifter om det. De stora svarta glasbiconerna är inte swarovskipärlor för dem köpte jag i Kina, men det är väldigt jämn och fin kvalité på dem.
Önskar ni nå mig så finns jag som vanligt på [email protected].
Nu tar vi helg, där jag önskar mig soligt och fint väder. Förmodligen blir det en och annan fotbollsmatch och kanske nån öl..

Trevlig helg!

Kram

Pärlpullan


Klicka på bilderna så blir de större    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0