Slängde ihop ett halsband förra veckan..

Hej!
 
Jag har inte gjort färdigt det blåa armbandet ännu. Förra veckan stressade jag för att hinna göra färdigt ett halsband som jag skulle ha på mig på fredagen. Och nu tänkte jag att jag skulle visa det för er, mina kära.
 
Grönt halsband
 
Jag trivdes jättebra i det. Och jag fick många kommentarer  om att jag hade ett fint halsband.. Jag fick även tillfälle att dela ut några visitkort. Det gillar jag...
Nu ska jag göra färdigt det blåa armbandet som ni har fått tjuvkika på och sen känner jag för att göra något i rosa. Det var himla länge sen jag gjorde något rosa.
Veckan som kommer nu kommer att bli kanoners!!!! Det är ju symässa i Kviberg!! Åh, vad jag längtar! Och vad hon ska fynda, pärlpullan!
 
Imorgon är det måndag, då börjar vi på ny kula igen!

Kram
 
Pärlpullan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0