Slutresultatet...

Hejsan!
 
Ni har ju fått tjuvkika lite på ett armband som jag har gjort efter ett mönster i senaste BEADWORK, och nu är jag klar. Blev väldigt nöjd faktiskt. Ett lite bredare armband som innehåller mycket glitter och glamour så här i melodifestivaltider...
 
Brett blått armband
 
Det innehåller swarovskikristaller, kinesiska kristaller och facetterade glaspärlor. Stavpärlorna är från Miyuki och är twistade så de glittrar extra mycket. Alla seed beads är från Miyuki och låset är givetvis nickelfritt. Det är sytt med fireline för bästa hållbarhet. Ett armband där det händer mycket! Här kommer en närbild.
 
Guld och blått är härligt ihop!
 
Guldpärlorna är permanent galvaniserade så att färgen inte nöts bort.
Nu önskar jag bara att bli frisk så att jag kan gå på mässan i helgen. Jag vill ju fynda. Jag skulle önska att jag hade ork att inventera bland mina pärlor så att jag vet vad jag behöver. Men influensan har knockat mig totalt. Men ett blogginlägg orkar Pärlpullan alltid med..
 
Onsdag! Snart är det helg!
 
Kram
 
Pärlpullan!!
 
Du kan nå mig på [email protected]
 
Dela gärna på facebook om du gillar vad du ser!
Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0