En produktiv lördag..

Tjenixen!

Fast Pärlpullan har varit lite krasslig idag så har hon varit väldigt produktiv! Först gjorde jag ett armband med firepolished glaspärlor efter ett mönster från anjalu.

Ett vårtecken?

Jag blev väldigt nöjd med det! Känns verkligen som ett armband man vill möta våren med. Instickslåset med sina strassstenar är kanonläckert, tycker lilla jag. Passar lika bra till vardag som till fest!

Sen gjorde jag ett armband som känns väldigt "less is more". Sist jag la en beställning hos Fru Pärla så köpte jag en strasskedja fast med pärlor i. 

En pärlig strasskedja..

Och med det gjorde jag ett enkelt kornblått armband som ser väldigt lyxigt ut.

Less is more...

Först tänkte jag göra en kant men när jag var färdig och fäst alla trådar kände jag att det redan var klart. 

Nästa projekt blir ett tävlingsbidrag till Bead lovers meet. Och det får jag inte visa här före tävlingen. Tänk, om en månad är Pärlpullan i Lund och njuter till fullo. Nu i veckan släppte de listan på träffens workshops. Det var massor med roliga ws. Nu ska jag bara bestämma vilka jag vill försöka få en plats på. 

Imorgon ska jag på sy- och inspirationsmässan i Kviberg!! Åh, va jag längtar. Ni får se imorgon vad jag har fyndat.

Ha en underbar lördag!

Kram

Pärlpullan!




Du når mig på  [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0