Ny pärlig vecka!

Hej!

Pärlpullan är tillbaka frisk och kry. Nästan alla beställningar är färdiga och nu börjar det rycka i tävlingsnerven.. Om hon inte skulle göra ett bidrag till BLM ändå.. Det är mindre än två veckor kvar, men pärlpullan jobbar bäst under press. 

Jag tänkte visa ytterligare två armband som jag gjorde i höstas efter att köpt mönstret av Anjalu som hade butik på PUSS. 

Bärnstensfärgade kristaller

Detta armband har en spännande färgkombination med bärnstensfärgade kristaller och ljuslila seed beads. Guldfärgade avslut och filigranlås. Nästa version sprider lite julstämning nu när våren snart är här.

Rött och guld

Men vem har sagt att man bara kan ha röda smycken i juletid? Julen varar ju till påska och dit är det ju långt.. 
Pärlpullan gjorde ju inte några inlägg i höstas så här kommerett wraparmband i blått/turkos/cerise som hon gjorde för några månader sedan.

Ett wraparmband som doftar sommar...

Läderbanden är ljusgråa med metallicfinish. I mittenraden sitter kornblåa kinesiska facetterade rondeller. Det kommer att vara ursnyggt på en solbränd arm i sommar. Kontakta mig på [email protected] om du är intresserad av något. Och dela mig gärna på facebook.

Hoppas att du får en fantastisk måndag!

Kram

Pärlpullan!



Närbild.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0