Smaken är som baken..

Jag har kommit på att man måste ju göra något för alla.. Eller i alla fall försöka. Just nu är jag ju inne i en period där jag inspireras mycket att sommarens alla färger, av förståliga skäl. Men precis som det mesta så vara ju sommaren inte för evigt.
Igår gjorde jag ett armband i brons och lila. Eller mörk topaz som den bruna färgen egentligen heter.. Matta bruna glaspärlor i mitten. Något för dig som inte alltid vill ha färgglada smycken på dig..

St.Petersburgstygn

Jag gillar lila och brunt ihop..

 

Testade mina vaxade glaspärlor ordentligt igår. De ser nästan ut som äkta pärlor, men är inte lika dyra.. Här har jag satt turkosa vaxade glaspärlor i ett blått St.Petersburg-armband. De små pärlorna längst ut är matt turkosa.

 

Tänk dig detta armband på en solbrun arm...

 

Igår förenade jag nytta med nöje, eller till och med nöje med nöje. Jag satt i solen på balkongen och pärlade. Det gick hur bra som helst. Idag gör pollenallergin min sig till känna så jag kan nog inte pärla så mycket..  Ekvationen seed beads och nysningar går inte ihop...

Ni vet vart ni kan nå mig, [email protected], och ni vet vid det här laget att jag blir glad om ni delar mig på facebook, men jag bara påminner er...

 

Ha en härlig pollenfri dag!

Mata ne! (vi ses, jap.)

PärlPullan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0