Ett besök från semestern

Hej!
 
Som ni märkt har Pärlpullan tagit en liten semester ifrån bloggen. Men det betyder ju inte att jag inte har gjort några fina smycken. Som ni kanske vet så pärlar jag ofta (för att inte säga alltid) framför TV'n och nu är det ju OS och jag sitter som klistrad framför TV'n. Här är lite av vad jag har gjort de senaste veckorna.
Jag har gjort ännu ett dubbelsidigt armband. Denna gång i brun/guld/lila.
 
Ännu ett dubbelsidigt armband.
 
Längre ner finns närbilder på de båda sidorna. De största pärlorna är bruna med en aning lila i sig därför tog jag lila kristaller som ni ser i mitten av armbandet. Sen har vi vaxade glaspärlor i gulguld. Seedbeadsen är Miyuki rakt igenom. Nu måste jag kila. Lägger upp fler bilder senare idag..
 
Ha en pärlig dag!
 
Kram
 
Pärlpullan!
 
 
brun/lila sidan    Guldiga sidan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0