Fredag och jag har påbörjat något svulstigt.

Tjenare!!!

Idag påbörjade jag ett halsband som kommer att vara riktigt svulstigt. Inte alls min stil, men det är kul att få sväva ut lite galet ibland. Det är, eller kommer att bli väldigt stort så jag kan inte lägga upp några bilder eftersom det inte är färdigt. Idag har jag även mixtrat lite med örhängen.

Ja, igår började hon ju att mixtra lite med bilder... Alla är vi barn i början... Men snacka om att jag målade utanför kanterna på den gröna bilden... Nu har jag lärt mig att bilderna inte ska vara så stora.

Vill ni se mer av vad jag har gjort?
Håll till godo.

Här är lite olika varianter av St.Petersburgs-armband som jag har gjort.

Här ser ni lite olika variationer på St.Petersburgstygnen som jag gillar sååå himla mycket..
Det blåa med vita swarovskikristaller är en av mina favoriter. Det skulle passa perfekt på min syster.



Synd att jag hade svart tråd när jag gjorde det. Det hade blivit bättre med en naturell färg, tror jag...
När man fått in tekniken så kan man göra ett sånt här armband på en kväll.. Men man ska aldrig strees, utan se till att varje liten pärla hamnar där den ska. Det lönar sig i längden.

I helgen kommer det inte att bli mycket pärlande för min del..
Men livet består ju inte bara av pärlor...

Ha en trevlig helg!

Pärlpullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0