Äntligen!!!

Jag har försökt mig på ett par virkade örhängen som jag hittade i en tidning. Men jag har inte fått ihop det, men så igårkväll så föll poletten ner! Nu ska jag bara göra färdigt dem sen ska ni få se bilder på dem.
Jag får mycket beröm för mina virkade armband. Det är kul!
Om några veckor ska jag till Lund och då ska det inhandlas pärlor och tillbehör. Lördagen är avsatt till det. Jag vill gärna ha tips på pärlaffärer i Lund om nån har det. Dessa vet jag om;
  • Pärlkungen
  • Skapa
  • T*G*R
Affären ska helst ha öppet på lördagar för det är då jag kommer att ha tid att shoppa.

Ha en bra pärldag!

Pärlpullan!

Kommentarer
Postat av: Mia Sjöstedt

Hello Syster!

Guuuud så fina smycken du gör.....!!!

Vad kul!

Dom pärlklädda kulorna, tja det kan väl inte bli "lyx-kattleksaker" nej kanske inte så lämpligt... lägga dom i en glasskål i ett fönster för dekoration kanske... Julgranskulor...

:-)

Ha det gott hjärtat!

kram

2011-05-03 @ 08:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0