Glöm inte Mors Dag...

På söndag är det mors dag och därför har jag gjort ett specialörhänge till det. Jag har gjort 4 olika sorter. De blåa och gröna kulorna i mitten är en slags gummikula som ger riktigt djup och är väldigt speciell. De övriga pärlorna är MIYUKI-pärlor och hängena är givetvis nickelfria.
Så varför inte ge din mamma ett par handsydda örhängen på söndag???
För 75:- så får du dem hemskickade i en smyckespåse. Lägg till 20:- så slår jag in dem i en fin presentask och allt du behöver göra är att köpa ett kort och en bukett blommor...

Specialdesignade örhängen till Mors Dag..

Välj Grön eller Blå och Guld eller Silver.

 

Klicka på bilderna för att se en större bild.

 

Maila mig på [email protected] så får du veta hur du gör med betalningen.

 

Har du fortfarande svårt att välja?? Här har du fler jämförbilder..

Klicka på bilderna för att se en större bild.

 

Örhängena är 4 cm långa från högsta delen på kroken till nedersta pärlan. Slå till nu! Din mamma är värd ett par unika örhängen på söndag! Eller varför inte köpa ett par till dig själv???

 

Kram

Pärlpullan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0