Kreativiteten fortsätter att bubbla..

Tja!

Det är så härligt när kreativiteten bara bubblar inom en. Den bara väller fram som skum i ett smutsigt ölglas. Mitt kungsblåa projekt är nästan klart. Jag funderar på att lägga till en kant, men samtidigt är jag ganska nöjd som det är med bara blått och inslag av brons... Döm själva..



Man ser det inte på bilden, men de stora pärlorna har som "sparkles" i sig. Under tiden som jag funderar huruvida jag ska gå vidare med detta armband så har jag börjat på ett annat. Det ska bli ett brett, ganska stelt armband. Här får ni se hur det ser ut just nu.

OBS!! Inte färdigt!!!

Jag ska givetvis fixa till kanten på det. Guldpärlorna är silverlined och de bruna är transparenta så det kommer att skimmra vackert i solen. Stygnen är peyote, dubbel peyote om man så vill.

Det är nästan jobbigt när man har så här många idéer inom sig och inte hinner få ut allt. Skulle nästan önska att jag hade ett par armar och händer till. Men jag ritar ner mina idéer, så jag kan göra dem sen.

 

Ha det gött!

Pärlpullan


Kommentarer
Postat av: mia Sjöstedt

Underbara skapelser....

Kan man beställa?

Jag gillar många.... både blåa och BRUNA...

Hoppas allt är bra med er och ALLA katterna...

kram

Syrran

2011-05-11 @ 09:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0