Ett svart halsband

Tjenare!

Här kommer bilder på halsbandet som jag gjorde till EB. Jag blev riktigt nöjd med det och så passade det perfekt. Hoppas att hon får stor användning av det. Till det här halsbandet använde jag semimatta 11/0 MIYUKI-seedbeads och svarta 15/0. Läset är en filigranpärla och i själva halsbandet är det gråa sparklepärlor.

De gråa sparklepärlorna är eg inte så ljusa som på bilden.

 

Klicka på bilderna så blir de större.


Jag brukar ju inte använda svart/grå/silver bara, utan är ju ganska glad för färger. Men fan va fint det blir. Snart kommer bilder på kanske det finaste armband jag gjort (till MJ) och även där är det bara svart och grått. Skitsnyggt!
Man kan väl säga att en ny svart värld har öppnat sig för mig. Men det låter inte så positivt, va?

Nu är det höst! Perfekt väder att sitta inne och pärla i!! Det är så mysigt.. Jag har fått en massa inspiration av alla underbara färger som träden bjuder på nu. Det kan inte bli bättre..

Tja, ni kan det här nu. Men ni kan nå mig på [email protected] och gillar ni det ni ser får ni gärna dela på facebook.

Blås inte bort i höstrusket!
(Då kan ni ju inte läsa min blogg)

Kram

Pärlpullan

Kommentarer
Postat av: Mia Sjöstedt

HELLO!

Oj vilket snyggt halsband...

Man är rätt spänd på att se MJ:s armband som du själv verkar mycket nöjd med.

Ha det gott!kram

2011-10-19 @ 08:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0