Ett vårset

Hej hopp!

I senaste numret av Bead and Button fanns ett underbart mönster på ett halsband och örhängen till. Jag har gjort en egen variant av det. Pärlorna är galvaniserade metallpärlor (Miyuki) i en härlig mintgrön färg. Sen är det tårpärlor som skimrar i pärlemor. Väldigt enkelt och så lättburet. Får man inte vårkänslor av detta set så vet jag inte..

Ett glimmande vårset.

 

Som ni ser har jag för ovanlighetens skull använt ett lås i silver. Jag tyckte att det blev pricken över i i mitt set. Längre ner finns närbilder på halsbandet och örhängena. Nu ska jag göra ett armband som jag har fått en beställning på. Jag trodde att jag skulle hinna göra det tidigare i veckan, men jag har haft en del att göra nu.

 

Jag vill passa på att önska er en härlig påsk! Ägga inte upp er förmycket!

Kram

Pärlpullan!

 


Kommentarer
Postat av: Emelie Torefalk

Jättefint!! ^^ Härligt med mintgrönt!

2012-04-04 @ 20:24:53
URL: http://magicalarts.jetshopfree.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0