Mer kärlek i brevlådan

Hej!
 
Så kom det ännu en tidning fylld med kärlek till mig idag. Senaste numret av bead and button damp ner på hallmattan för att inspirera mig.
 
Mer kärlek till PP...
 
Idag har jag gjort ett örhänge. Det går i eldens färger. Jag har sytt dem med brickstygn och är ett annorlunda örhänge. Men det gör det inte sämre va? Här kan man verkligen se hur jämna Miyukipärlor är. Att sy brickstygn med en billig sort av seed beads blir inte så bra. Om det inte är ett oregelbundet resultat man vill ha, och det vill man ju ibland.
 
Eld
 
De oranga pärlorna är matta vilket gör att det inte sticker för mycket i ögonen. Själva örhängesdelen är silverpläterad. Tråden är fireline i färgen crystal och det gör att den knappt syns mot silvret. Det är väldigt kul att göra örhängen. Att jag måste påminna mig själv om det hela tiden...
 
Ha en härlig onsdag! Snart är det helg!
 
Kram
 
Pärlpullan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0