Det kan aldrig bli för många kristaller

Hej(a Sverige) !!!

Jag har ännu inte hittat låset jag letar efter, men den som söker den finner. Istället har jag roat mig med att göra ett halsband. Jag har använt facetterade droppkristaller som jag köpte i Kina. Pärlorna är Matsuno-pärlor och Miyuki. Jag har gjort ett liknande tidigare men detta har fler kristaller och jag har lagt till en extra kant.


Guldgrönt halsband

Låset är nickelfritt, såklart. Jag ska göra örhängen som passar till, men jag ville så gärna lägga upp bild på halsbandet så att ni skulle få se det. Då kristallerna är iriserande så glittrar de extra mycket. Ska ni inte på något sommarbröllop i år? Tänk att ha det här fina på sig... Det finns fler bilder längre ner.

Nä, nu är det fotboll som gäller för Pärlpullan resten av kvällen. Ja, jag vet vi har alla våra laster..

HEJA SVERIGE!!!!

KRAM

PÄRLPULLAN!






Gillar du det du ser får du gärna dela mig på facebook.. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0