Glad Midsommar!!!

Ja, så var det dags igen! Sveriges nationaldag, skulle jag nästan vilja sträcka mig till att säga. De flesta firar den på något sätt. Mer än vi firar 6 juni. För att ära sommarens dag nr 1 så visar jag ett litet armband som jag har gjort. Jag kallar det sommararmbandet. Miyukipärlor i klara färger gör att det nästan blir som en midsommarkrans runt handleden.
 
Sommararmband
 
Det är en mintgrön Swarovskipärla i låset. Den gröna "stammen" är inte så blå som det ser ut på bilden. Men det är smargdgrön och är lite mörkare. När armbandet är knäppt så inramas pärlan av den söta kransöglan.
 
Midsommar!
 
Jag vill passa på att tipsa om två fantastiska sidor om man gillar smycken och pärlor. Den ena är http://www.parlguiden.se och den andra är http://www.natverketinspira.com. Där kan jag alltid få hjälp om det är något jag undrar över eller behöver. Som agater jag köpte i Kina och hade glömt vilken sorts sten det var jag hade köpt.
 
Detta får bli ett kort inlägg, plikten kallar. Men jag ville bara önska er alla en GLAD MIDSOMMAR!!!
 
Ta det lungt med sillen och nubben!
Varannan vatten!
 
Kram
 
Pärlpullan
 

Som ni vet kan ni nå mig på [email protected].

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0