Ett blått armband

Hej!

Jag har gjort ett armband med blåa sparklepärlor. Det faller jättefint runt handleden. På bilderna har jag lyckats få med glittret som är i sparklepärlorna. De andra pärlorna är Miyuki och Matsuno-pärlor. Längst ner finns en närbild ni kan klicka på om ni vill se detaljer.


Mörkblå vaxad pärla i låset.

Ni kanske är nyfikna på vad jag fick i mitt andra kuvert igår.. Jag beställde ju som sagt fel färg på mina seed bead, men det var andra godsaker däri. Jag har för första gången köpt fireline. En flätad pärltråd som ska vara väldigt slitstark. Den är lite dyrare, men det kan det ju vara värt om smyckena håller. Sen beställde jag triangelseed beads. Jag har aldrig jobbat med trianglar tidigare, men har hittat en hel del fina mönster där det använts. Det ska bli mycket spännande.



I förgrunden ser ni blanka pärlor istället för matta... Grr..

Nä, nu ska jag göra lite nytta här hemma. Livet handlar ju inte bara om pärlor. Gillar ni något ni ser och undrar över priser eller färger så hör gärna av er på [email protected]. Eller om det är något ni inte gillar så går det också bra.

Pärla lugnt!
Kram
Pärlpullan!




Blått armband i närbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0