En galen ring

Tjenare!
 
Ibland målar pärlpullan som ni vet utanför linjerna. Om man kan kalla förra ringen för klassisk så är denna en galen grej. De stora blåa pärlorna kallar jag för mina cowboypärlor för de påminner mig om cowboyhattar. Jag köpte dem i Helsingör när jag var där i somras. Sen har jag använt Matsuno stavpärlor och Miyuki seed beads.
 
En galen ring.
 
Ringen är i storlek 19. Det är roligt att ha på sig en sån här ring. Då "stjälkarna" rör sig så ser den olika ut hela tiden. Den kan absolut bli ett samtalsämne. En ring man blir glad av.
 
Ett blivande samtalsämne?
 
För er som oroar er så kan jag meddela att Pärlpullan nuvarande projekt är innanför linjerna. Var pärla på sin plats. Man får ju inte bli hur tokig som helst så här i början av september. Ännu har jag inte fått några pärltidningar, men jag har ju väntat på dem förr. Och de brukar ju komma förr eller senare (oftast senare..)
 
Ha en galen tisdag!
 
Kram
 
Pärlpullan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0