Finalist!!!

Hej!
 
Jag måste meddela att ett av mina bidrag har gått vidare till final i inspiras tävling "årets inspiratör 2012"!!!!! Jag lägger upp länken längre ner. Herre gud, det trodde jag aldrig! Det var fantastiskt att bara vara nominerad, men att gå till final. DET är en vinst för mig. Tjoho! Vilken överraskning! Nu är det så fantastiska bidrag som också har gått vidare. Men vem vet om man kanske kan få någon extra röst av någon medlem..
 
http://www.natverketinspira.com/photo/photo/listFeatured
 
Detta armband är det som har gått vidare. Det är redan paxat av en kund men jag kan göra liknande om någon skulle vara intresserad.
 
Pärlpullans bidrag
 
Det här är helt galet! Ikväll ska jag fira med glass eller chips eller något. För det ska vinnare göra. Och i mina ögon är jag en vinnare som har gått till final! (Undra om jag skulle börja fila på ett tacktal á la Oscar I F A L L jag skulle vinna... hihi)
 
Finalistkramar till er alla från Pärlpullan!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0