Pärlpullan tar helg!

Hej!
 
Så blev det fredag denna vecka också. Det kändes omöljigt i måndags, men nu är vi här. På fredagar är man trött och orkar inte med några tunga saker, därför avslutar Pärlpullan veckan med ett litet enkelt men otroligt sött armband. Det är sytt med daisychain som jag har lagt till lite kantning på. Låset är ett filigranlås guldfärgat och nickelfritt.
 
 

Rosa och guld.
 
 
Seed beaden är galvaniserade Miyukipärlor och de stora är rosa swarovskibiconer och glaspärlor med guldrippel. Ett klassiskt armband som passar lika bra till vardags som till fest! Längst ner finns fler bilder som ni kan klicka på om ni vill se närbilder. Nu är Pärlpullan sugen på att göra örhängen och halsband. Det ska bli mina projekt ikväll framför TV'n. Jag har ett halsbandsprojekt som är färdigt till 75%, kanske att jag skulle göra färdigt det.. Hmm, vi får se.
 
Pärlpullan önskar alla en underbart trevlig helg!
 
Kram
 
Pärlpullan
 
  Daisychain

Klicka på bilderna så blir de större.
Närbild 
 
Dela mig gärna på facebook! Tack!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0