Pärlpullans alla kubformade pärlor..

Hej måndag!

Jag har ett (i-lands)problem.. Jag köper ofta kubformade pärlor, jag bara älskar dem. Men jag gör nästan aldrig något med dem. Eftersom jag tycker att de är så fina så vill jag spara dem till "något speciellt". Men den där speciella idén kommer aldrig så här sitter jag med en massa kubformade pärlor...
Men i julas kom tomten med två pärlböcker fyllda med inspiration och där fanns ett mönster som jag bestämde mig för att göra..

Kubpärlor in action...

Det känns så bra att äntligen ha fått göra något med mina kuber, även om det inte är något eget mönster. Dessa gröna krackelerade glaspärlor är ca 1 cm stora och jag känner att det har gett mig mersmak. Nu kommer jag att börja använda mina kuber och vem vet, då kanske den där speciella idén kommer.. 

Men först ska jag göra färdigt ett projekt som jag började med i helgen. Pärlpullan har ju en iPhone nu och till dem kan man köpa gummiskal som man kan brodera men jag pärlar mitt istället. Här kommer en tjuvkik på skalet:

Mobilskal á la Pärlpullan

Önskar er en härlig måndag!

Kram

Pärlpullan!


Närbild

Baksidan är nästan lika fin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0