Svart silver

Sköna söndag!

Pärlpullan har legat sjuk några dagar och har inte orkat pärla men de sista dagarna har jag orkat sitta upp och arbeta lite. Jag har gjort ännu ett armband med kristaller, detta går i svart och silver.

Armband i svart och silver

Kristallerna är gråa med silverstänk. Magnetlåset är lite trögt vilket gör att det känns säkrare. Småpärlorna är muyuki och matsuno. 

Detta är det mest avancerade jag har gjort sen har jag gjort några wraparmband och örhängen som jag fått beställning på. Men de får ni inte se förrän de är levererade..

Om två veckor är Pärlpullan på väg hem efter en fantastisk pärlhelg i Lund. Som hon längtar.. Förmodligen blir det inget införtävlingsbidrag men det brukar ju alltid finnas en massa tävlingar på plats.

Ha en trevlig söndagskväll!

Kram 

Pärlpullan!



[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0