Först till kvarn...

Hej..

Åh, va det är kul att göra julebroscher! Julens färger är ju helt fantastiska! Nu håller jag på med en i guld och svart, sen står det en i silver och grönt på tur. Har du hittat nån favorit ännu? Jag sa att det var föst till kvarn som gällde va? Julebrosch nr.2 är paxad. Detta kan ni enkelt se genom att siffran vid bilden är överstruken.  
Här kommer brosch nr. 6 och nr.7.

Nr.6

 

Nr.7

 

Jag kommer att göra olika broscher fram till fredag 9/12. Så efter det så får ni maila om det är nån ni vill att jag ska göra till er.

Igår började jag med ett annat pärlprojekt. Min pojkvän och jag började skissa på mönsterpapper. Det kommer att bli en perfekt present till en av våra vänner. Jag är så glad att han stöttar mig och han blir mer och mer insatt i mitt arbete. Jag kommer givetvis att lägga upp resultatet här på bloggen när vårt projekt är färdigt. Igår beställde jag pärlor som jag behöver till EB's julkula. Den kommer att bli fin. Själv är jag på jakt efter svarta matta glaskulor. Är det nån som vet var man kan hitta det? Helst i vanlig julkulestorlek. Maila mig om ni hittar några. Dela mig gärna på facebook! [email protected]

 

Nu är vintern på väg ner till oss i södra Sverige. Tänd några ljus ikväll och gör er en liten kopp glögg. Ta en pepparkaka och försök glömma jobbet och allt som ska göras de närmsta veckorna. Slappna av och sätt dig själv i centrum för en liten stund.

 

Ha en pärlig måndag!

Kram

Pärlpullan!

 

Julebroscher 2011:

Nr.1

Nr.3

Nr.4

Nr.5

Nr.6

Nr.7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0