Två nya och en ledtråd..

Hej hopp!

Idag fick jag pärlorna från min beställning. De är fantastiska på pärltorget. De har snabb leverans och det blir alltid rätt! Jag kan ju inte riktigt säga vad jag ska göra förutom att en del av de röda pärlorna ska vara till EB's julekula. Men fägerna kanske kan ge er en ledtråd... OBS, man bör vara rätt slags nörd för att förstå....


Julebeställning

Jag misstänker att ni inte kopplar, men när jag är färdig och vår vän har fått sin present så ska ni, mina kära läsare, givetvis få se..

Nu är julebrosch nr.8 och nr.9 färdiga. Som utlovat blev det en i guld och svart och en i silver och grönt.


Nr.8


Nr.9

Jag är säker på att du kan hitta din favorit. Jag har tagit en bild på alla stjärnor så att du slipper bläddra fram och tillbaka. Klicka bara på bilden så blir den större.

Övre: Nr.9, nr.7, nr.5, nr.4.  Undre: Nr 8, Nr.6, Nr.3, Nr 1

Är det något armband eller så som ni vill ge bort i julklapp så är det bara att höra av sig. Men jag har en del att göra nu före jul så du får skynda dig om det ska hinna komma fram i tid. Nästa julestjärna kommer att gå i lila.. En i silver och en i guld.

Ha en pärlig tisdag!

Kram

Pärlpullan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0