Tar sommaren slut när semestern gör det?

Hej!!
 
Många av er har nog börjat jobba igen efter semestern, andra kanske inne på sin sista vecka (som jag) och en del av er kanske inte ens har börjat. Men sommaren tar väl inte slut bara för att semestern är över? Ett färgglatt smycke kanske kan få en att minnas vackra sommarblommor eller något annat man gjort på semestern.
 
Hur som helst så hade jag tänkt glädja er med bilder på vad jag gjort under semestern och på vad jag har shoppat, men bildfunktionen här på blogg.se fungerar inte just nu så jag kommer inte åt några av mina bilder och kan inte heller ladda upp nya.
Jag kan berätta att jag har köpt pärlor i Helsingör och i Lund. Billigt värre!! Jag gillar rea!
 
Men håll ut! Jag återkommer så snart de har fixat problemet. Under tiden ska jag börja jobba på några beställningar jag har fått.
 
Ha en pärlig dag!
 
Kram
 
Pärlpullan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0