2 nyanser av brun

Tjenare!

Japp, så var det 6 juni och alla svenskar står med tårar i ögonen och viftar med sina flaggor, eller? Nä, inte iår. Jag kommer inte heller att bjuda på något blågult här på bloggen idag. Istället blir det en variant av ett armband sytt i brickstygn som jag bjuder på. Och för er som tycker att det blev lite färgglatt här i de senaste inläggen så kan jag lugna er med att detta armband går i brunt och guld.


2 nyanser av brun..

På den här bilden ser man verkligen skillnaden mellan matta och blanka pärlor. Guldpärlorna, både de små och stora, är galvaniserade. Jag är himla nöjd med låset som jag hittade i en ny butik jag hittat här i Göteborg. Canvas, http://www.canvasshop.se/, en himla trevlig butik om vilket pysselområde man än är intresserad av.
Nä, nu ska jag ut och vifta med flaggor eller nåt.. För er som är nyfikna så håller jag på med något som passar till alla midsommartöser där ute. Undrar ni över något så kan ni nå mig på [email protected].


Glad 6:e juni!!!!
(eller vad man säger)

Kram

Pärlpullan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0