Förvirrad

Hej!
 
Nu är jag förvirrad. Ni märker nog det inte där ni sitter, men de har gjort om sidan som jag bloggar på, blogg.se. Så nu hittar jag inte allt jag vill ha. Men jag lär mig väl. Jag har gjort lite fler ringar i ungefär samma stil som de tidigare. En har en ljusblå safirsten i mitten och den andra heter Crystal Vitrail Medium, Förmodligen säger det dig lika mycket som mig, dvs ingenting. Men det är en kristall som går i gulgrönt. Jättefint.
 
Crystal Vitrail medium
 
Ljus safir
 
Jag har bara gjort skälva stenen än så länge. Jag vet ju inte vilken storlek jag ska göra på ringen ännu. Det får ju den som vill ha den bestämma.... He he.. Den svarta ringen har gunmetalfärgade pärlor både blanka och matta. Den blå ringen går i guld och blått. Längre ner har jag lagt upp fler bilder på att ni kan se en närbild på ringarna.
Nu ska jag njuta av solen, medan den är på besök.
 
Ha en härlig dag! Snart är det midsommar!
 
Kram
 
Pärlpullan!
 
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0