Nåt fint till semestern?

Hej!
 
Hur många av er är det som jobbar sista dagen idag? Jag misstänker att semestern börjar för en del av er nu på måndag. Gött för er. Varför inte köpa dig något fint smycke nu till semstern. Det passar både i solsken och reng. Idag kommer jag visa er ett armband som jag gjort efter ett mönster i Bead and Button. De fyrkantiga pärlorna kallas för Tila-beads, och de har två paralella hål.
 
Lila och guld
 
Varje gång som jag har gjort något med Tila så har jag blivit så himla nöjd. Det är en underbar pärla som jag verkligen gillar att jobba med. De har bara funnits på marknaden i ungefär två år och de kommer från Miyuki. Jag ska verkligen göra fler projekt med Tila. De övriga pärlorna på bilden är galvaniserade miyukipärlor och de små kantpärlorna är silverlined.
Ha det gött där ute alla glada semesterfirare och även ni vanliga dödliga som får knega på ett tag till! Jag finns på [email protected] om ni undrar om något.
 
Njut av helgen, det är en vecka till nästa kommer!
 
Kram
 
Pärlpullan!
 
Tilabeads = favoritpärlan?
 

P.S Dela mig gärna på facebook så få fler se vad jag gör. Tack!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0