Ett vykort från Beadwork.

Gokväll!

Jag väntar fortfarande på mitt första nummer av BeadWork som jag fick en prenumeration på av min T. Men ännu har inget kommit. T har mailat och bett dem skicka nuvarande nummer (så slipper jag betala 100 för det). De sa att det skulle ta 3-4 veckor. Det var den 14 februari som jag fyllde år. Igår fick låg det änligen något från BeadWork innanför dörren. Hoppla!, va gla jag blev. Men det var bara ett vykort från BeadWork...

Vykort från Beadwork

 

...som sa att jag hade fått en presentprenumeration. Grrr... De kunde väl ha skickat tidningen istället. Det har tagit dem över en månad att skicka detta kort. Ja, ja... den som väntar på något gott osv.

 

Här kommer ett av armbanden som jag gjorde under mina tågresor. En variant av en annan modell. Som lås har jag använt en knapp som jag hittade i min knappask.

 

 

Guld och brons i en härlig kombination.

 

Det finns fler bilder som ni kan klicka på längre ner. Jag har börjat på ett (om jag får säga det själv) jättefint, lite bredare armband. Men tror ni inte mina seed beads i ena färgen tog slut. Jag får ta och beställa fler i den färgen. Typiskt.

Nä, nu ska jag pärla lite.

 

Pärla lugnt!

Kram

Pärlpullan!

 

Knapp i närbild   Armbandet knäppt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0