Pärlor på tåg

Hej!

Här kommer ett litet kort inlägg. Jag vill bara visa hur det ser ut när jag pärlar på tåget. Jag har (tyvärr) behövt åka en del tåg de senaste veckorna och då har jag haft med mit en matlåda med det nödvändigaste. Det har fungerat jättebra! Jag skulle gärna vilja ta med mig en liknande sak när jag flyger till Kina, men jag vet inte om jag kommer igenom säkerhetskontrollerna med en pärlnål. Sax är väl inte ens att tänka på va??? He he...

Jag pärlar på tåget till Blekinge

Tågpärlning

 

Ha en pärlig måndagskväll!

Kram

Pärlpullan!


Kommentarer
Postat av: Ellinor Omberg

Har kollat på alla dina kreationer.. WOW!! vad duktig du är. :)

2012-03-19 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0