En härlig leverans..

Tjenixen!

Så kom äntligen min beställning med visitkort. Jag blev jättenöjd! Jag fick en snygg korthållare och en stämpel gratis på köpet. Sen beställde jag två pennor som går i samma stil. En till mig och en till mitt största fan! Man kan kalla dem limited edition... Här kommer bild på mina fina visitkort.


Framsidan


Baksidan

Det syns inte så tydligt men baksidan går i rosa. Nu kanske ni förstår varför jag har körsbärsblom som bakgrund här på hemsidan. "Alla ska glittra" är väl en bra slogan? Eller motto kanske jag hellre vill kalla det. Jag beställde ju snygga pennor också.. Se och njut..


Pennan och visitkortshållaren jag fick på köpet

Baksidan av min penna
Adressen finns på baksidan av pennan.

Jag fortsätter att inspireras av alla ljuvliga HBTQ-flaggor här i stan. Nu är mina örhängen färdiga och så gjorde jag en ring också. Det har blivit ett helt set i regnbågsfärger. Man vill nästan äta upp dem.


Min regnbåge

På lördag ska vi på fest och sen ska dra ner till festivalen. Jag ska nog ha mina färgglada smycken på mig då. Får ta med mig några visitkort att ge ut ifall någon frågar var jag har införskaffat så fina smycken... Längst ner finns fler bilder att klicka på om ni vill se närbilder.
Nu ska jag göra färdigt en ringbeställning som jag har fått. Sen har jag fått en liten idé i min skalle. Funderar på att göra en liten handväska. Jag har ett litet fint väskhantag, det är bara själva väskan som saknas. Ska bara bestämma mig för vilket mönster jag vill ha. Givetvis kommer jag att visa resultatet här på bloggen.

Stå ut! Solen kommer snart igen!

Kram

Pärlpullan!


Stämpel Örhängen Ring



Dela mig gärna på facebook!

-Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0