Första leveransen..

Tjenixen!

Idag fick jag mitt första nummer av Bead and Button. Jag kom på att det var så mycket billigare att ta en prenumeration än att köpa lösnummer. Och idag låg det ett härligt brunt kuvert innanför dörren när jag kom hem...


Bead and Button

Jag lovade ju att lägga upp bilder på ett par örhängen som jag gjort. Jag använde agatringar och droppar som jag köpte i Kina. Sen är det galvaniserade seedbeads. Jag kanske skulle gjort de lite längre, men det är väldigt fint ändå.. Jag ska göra ett par med mina gröna droppar som jag köpte också. Nå, vad tycks?


Agatringar med droppar

I senaste inlägget ville jag inte tråka ut er med en massa bilder på pärlor men jag kommer att fortsätta att visa vilka fynd jag gjorde i mittens rike. Här är ett par färgade agater. Här fick jag be och hjälp med vad det var jag hade köpt. Jag hade helt glömt bort vilken sorts sten det var jag hade inhandlat. Men efter en del googlande av bilder och diskussion på diverse pärlforum så kom jag ihåg vad det var jag hade köpt. Det är samma sorts sten men den finns i hur många nyanser som helst. Det är häftigt med "riktiga" stenar...


Godis?

Visst blir man nästan sugen på att äta upp dem? De ser ut att smaka smultron eller nåt.

Ha en härlig torsdag!
Snart är det helg!

Kram

Pärlpullan



Dela mig gärna på facebook om du har konto där... Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0