Tjuvkik..

Hej!
 
Jag håller fortfarande på med det blåa projektet från BEADWORK så jag har inte så mycket att lägga upp. Men ni ska få ännu en tjuvkik på armbandet. Men nu får ni inte se mer förrän det är färdigt....
 
Andra raden påbörjas...
I helgen har pärlpullan varit sjuk, men lite har hon orkat pärla. Och sen har jag gjort något som jag verkligen behövde. Jag har påbörjat en storstädning av mina pärlor. Sorterat pärlor som jag samlat upp och bara lagt i en blandad skål. Gött känns det. Och när jag blir färdig så kan jag se vad som behövs i mitt pärlförråd. Jag har många olika färger och storlekar, men problemet är att jag inte har så många av varje sort. Så jag kan ofta inte göra projekt för att jag inte har tillräkligt med pärlor.. Jag kommer ju inte så långt med 1-3 gram av varje sort...

MEN!!!! Om två veckor är det symässa igen i Kviberg. Då kan jag handla pärlor till kanonpriser!! Åh vad jag längtar. Jag har även önskat mig det i födelsedagspresent. Pengar till att shoppa loss på mässan... :)
 
http://www.symaskinsagenturen.se/utstllare
 
Nä, nu ska pärlpullan varva ner och njuta av söndagen!
 
Pärla lugnt!
 
Kram
 
Pärlpullan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0