Bead Lovers Meet - kapitel 2

Hej!

Helgen i Lund gav mig som sagt många nya vänner och kunskaper. Som nivet har Pärlpullan infattat några rivolisar genom åren, men hon har inte fått till det när det kommer till andra former än runda. På BLM fanns en workshop som ändrade på det. Infattning av trekant var ws:en som gav mig nåhra ahaupplevelser.

En infattad trekant

Denna godbit sitter runt min hals nu i en läderrem. Mönstret är kanon och vi fick med oss en extra cab som vi kunde pärla in. Instruktionshäftet innehöll även tips på vad man ska tänka på om man vill infatta en fyrkant. Tack M, för en kanonrolig och givande workshop! 

På plats fanns givetvis en massa härliga pärlbutiker där Pärlpullan givetvis botaniserade och spenderade. PP handlar alltid något från alla butiker på plats för att visa sin uppskattninga att de tar sig tid att komma. Hon är också väldigt tacksam för allt alla sponsorer ger när det kommer till pärlträffar. Utan er skulle det ju inte bli några goa träffar.. 

Fortsättning följer!

Pärla lungt i trafiken!

Kram

Pärlpullan!


Här är en rolig kommentar från min facebook om hur fel det kan bli om man inte snackar pärlspråket..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0