Pärlpullan gör det på spårvagnen...

Hej alla glada!

Just nu sitter jag på spårvagnen på väg tillbaka till jobbet, lunchen är snart slut. Jag har nämligen skaffat mig en app som gör att jag kan skriva inlägg var jag än befinner mig. (Ja, jag vet att detta är gammalt men jag har inte haft nån lämplig telefon för detta ändamål tidigare.) Eftersom jag har en massa bildet i telefonen på vad jag har gjort så kan jag fortsätta att uppdatera er på mina senaste smycken. 

Först ut är ett armband sytt med St. Petersburgstygn i mittenraden sitter strassstenar i blandade färger. 


Armband med strass.

Jag är väldigt glad att äntligen få använda strassstenarna. Jag vann dem i Hobbyimports tävling på Pärla! förra året. Jag hade tyvärr inte någon bild på det färdiga resultatet men det fixar jag ikväll.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram

Pärlpullan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0